Setkání s řediteli v Jíčíně

15. ledna proběhlo první setkání letošního ročníku programu Věda má budoucnost – pro ředitele.

Ředitelé a zástupci  6 ZŠ se sešli na semináři věnovaném řízení změny (lektor Michal Hanych) a PR školy (lektorka Irena Fričová). Byli seznámeni s obsahem celého programu a motivováni k tomu, aby zapojili do programu své kolegy.

Podobné příspěvky

CS: Žáci základních a... 5. 6. 2017, Praha Technické a přírodovědné obory mají budoucnost, poznávají žáci na vlastní kůži. Žáci základních a středních škol si vyzkoušeli vědu v praxi. Své práce
Žáci ve firmách zjiš... Již pátým rokem běží po celé České republice program s názvem Věda má budoucnost, který se dlouhodobě snaží bojovat s negativním trendem klesajícího zájmu o přírodovědné a
Závěrečná konference ... 7. 6. 2016 proběhla Závěrečná konference programu Věda má budoucnost na Akademii věd ČR v Praze. Na konferenci představili žáci pěti škol z celé republiky své projekty na
Závěrečné setkání p... V pátek 10. června proběhne v Mladé Boleslavi závěrečné setkání pedagogů zapojených v letošním ročníku Věda má budoucnost v modulech pro učitele, výchovné poradce a ředitele základních
Dvoudenní workshop pro u... Dvoudenní workshop (pro učitele matematiky a fyziky) se koná 17. – 18. 3. 2016 Více informací: ŠA_dvoudenní_workshop_anotace
Představení projektu ... Ve čtvrtek 15. 12. 2016 proběhlo představení projektu studentům 2. ročníku Technického lycea ze SPŠ Ostrov. Studenti se seznámili s obsahem programu Věda má budoucnost. Dověděli se, co
Představení projektu ... Ve čtvrtek 30. listopadu proběhlo představení projektu studentům 2. ročníku Technického lycea ze SPŠ Ostrov. Studenti se seznámili s obsahem programu Věda má budoucnost. Dověděli se, co
Den v životě firmy –... Poslední návštěva ve firmě Bayer v roce 2017 se uskutečnila v pátek 15. 12.  Studenty gymnázia Jana Nerudy v Praze nejprve pan Březina, koordinátor projektu za BAYER, seznámil s tím,
Vědci učí učitele, ja... MF Dnes 20. 4. 2016
Růst firem brzdí nedost... Větší zájem o řemesla a technické vzdělání by mělo přinést nahrazení maturity mistrovskou zkouškou. Absolventi některých technických oborů jsou podle statistik na trhu práce na roztrhání, je