V červnu proběhnou exkurze na AVČR

Podobné příspěvky

VMB na Týdnu vědy a tec... Ve středu 8. listopadu 2017 se program Věda má budoucnost prezentoval v rámci Týdne vědy a techniky na Akademii věd ČR. Na akci byl představen vítězný projekty
Novinky.cz: Gymnazisté n... Vítězem soutěže Věda očima mladých se stala trojice studentů 5. ročníku pražského Gymnázia Jana Nerudy. Pro své vrstevníky sepsali učebnici Průvodce světem nanočástic. Druhé místo připadlo studentům
„Den otevřených d... 30. 5. proběhla prezentace programu na Dni otevřených dveří ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi. AISIS s programem Věda má budoucnost je jednou z neziskových organizací, které spolupracují se Škodou
Úvodní setkání učite... 4. prosince se sešla druhá část učitelů zapojená do letošního ročníku programu Věda má budoucnost – Modul pro pedagogické pracovníky – ve Škoda Auto v Kvasinách. Setkání se
Věda má budoucnost – ... Program vzdělávání pedagogických pracovníků základních škol vznicl v rámci projektu Věda má budoucnost pod patronaci občanského sdruženi AISIS a společnosti Škoda Auto. Jde v něm o strukturovanou
Růst firem brzdí nedost... Větší zájem o řemesla a technické vzdělání by mělo přinést nahrazení maturity mistrovskou zkouškou. Absolventi některých technických oborů jsou podle statistik na trhu práce na roztrhání, je
Iniciativa Věda má budo... Po celé České republice se právě rozbíhá čtvrtý měnil< (na Slovensku třetí ročník) projektu s názvem Věda má budoucnost, který se dlouhodobě snaží bojovat s negativním trendem
Žáci ve firmách zjiš... Již pátým rokem běží po celé České republice program s názvem Věda má budoucnost, který se dlouhodobě snaží bojovat s negativním trendem klesajícího zájmu o přírodovědné a
Představení projektu &#... 16. 2. 2016 proběhlo představení projektu žákům osmých tříd ZŠ Dr. Jana Malíka z Chrudimi. Žáci se dozvěděli, co je čeká za aktivity v projektu po zbytek
Vzdělávání učitelů ... V Mladé Boleslavi byl úspěšně zakončen první ročník vzdělávacího programu pro učite­le základních škol z regionu zaměřený na pod­poru výuky matematiky a fyziky. Uskutečnil se v rámci projektu Věda má