Závěrečná zpráva ročníku 2014-15

Čtvrtý ročník programu Věda má budoucnost skončil. K již vytvořeným modulům pro žáky a učitele přibyly další tři moduly pro kariérové poradce na školách, ředitele škol a absolventy programu z řad učitelů. Podařilo se vytvořit v České republice ojedinělý vzdělávací program na školách, který dle ohlasů naplňuje svůj hlavní záměr ve zvyšování atraktivity přírodovědných a technických oborů.

Celá závěrečná zpráva – zde

Podobné příspěvky

27. 4. 2017 – cíleně ...
Představení projektu &#... Ve úterý 18. 10. 2016 proběhlo představení projektu studentům Vyšší odborné zdravotnické školy v Praze. Studenti se seznámili s obsahem programu Věda má budoucnost. Dověděli se, co všechno
Žáci z celé ČR předs... V červnu byl slavnostně zakončen již třetí ročník programu Věda má budoucnost, a to závěrečnou konferencí probíhající ve firmě Bayer. Žáci a studenti základních a středních škol
Představení projektu &#... 16. 2. 2016 proběhlo představení projektu žákům osmých tříd ZŠ Dr. Jana Malíka z Chrudimi. Žáci se dozvěděli, co je čeká za aktivity v projektu po zbytek
Setkání s řediteli v J... 15. ledna proběhlo první setkání letošního ročníku programu Věda má budoucnost – pro ředitele. Ředitelé a zástupci  6 ZŠ se sešli na semináři věnovaném řízení změny (lektor
Kariérní poradenství &... 21. 3. 2016 navštívili žáci 8. ročníku ZŠ Chrudim pražské sídlo firmy Bayer, kde absolvovali další blok v projektu, tentokrát věnovaný kariérnímu poradenství. V rámci setkání se probíralo, jak
Představení projektu za... Všechny zapojené školy do letošního ročníku programu Věda má budoucnost mají za sebou první úvodní setkání na školách. Studenti se seznámili s obsahem programu Věda má budoucnost. Dověděli se,
Sedlecký kaolin a.s., ú... Božičany – Společnost Sedlecký kaolin a. s., je předním českým dodavatelem plavených kaolinů a výrobků na bázi kaolinu určených pro keramický, papírenský a chemický průmysl. Firma je
Vzdělávání učitelů ... V Mladé Boleslavi byl úspěšně zakončen první ročník vzdělávacího programu pro učite­le základních škol z regionu zaměřený na pod­poru výuky matematiky a fyziky. Uskutečnil se v rámci projektu Věda má
Věda očima mladých 201... 1. místo: Fermentace v praxi- Nerudný ležák Projekt se zabývá konstrukcí domácího pivovaru a vařením piva. Cílem je navrhnout a sestavit vlastní konstrukci pivovaru. Aparatura má sládkovi