Zprávy České televize

5. 6. 2017

ČT Zprávy ve 12:00
stopáž 18:10

živý vstup

 

Podobné příspěvky

Den ve firmě – ZŠ... Ve čtvrtek 26. 1. 2017 jsme přivítali na exkurzi ve společnosti BAYER žáky Základní školy Dr. Jana Malíka z Chrudimi a jejich učitelský doprovod. Exkurze začala podle
Představení projektu &#... 16. 2. 2016 proběhlo představení projektu žákům osmých tříd ZŠ Dr. Jana Malíka z Chrudimi. Žáci se dozvěděli, co je čeká za aktivity v projektu po zbytek
Den v životě firmy –... V novém roce se jako první do firmy Bayer podívali studenti střední školy COPTH v Praze. Jejich „Den v životě firmy“ začal trochu netradičně – přednáškou o cévních mozkových příhodách.
Den v životě firmy a H... Ve čtvrtek 5. dubna odpoledne přijeli do firmy Bayer studenti z VOŠ zdravotnické Praha 1. Připraven byl pro ně dvojblok seminářů. V první části nazvané “ Den v životě firmy“
HR blok ve firmě Bayer a... V pátek 9. března přijeli studenti ze Střední školy – COPTH v Praze podruhé do firmy Bayer. Tentokrát byl pro ně přichystán workshop věnovaný velmi praktickým věcem, jako jsou
Zaměstnanci ŠKODA AUTO ... Jako největší český průmyslový podnik se ŠKODA AUTO mnoha způsoby angažuje pro společnost – ve smyslu trvalé politiky společenské odpovědnosti (CSR). Automobilka nyní svou CSR strategii dále
Závěrečná zpráva ro... Čtvrtý ročník programu Věda má budoucnost skončil. K již vytvořeným modulům pro žáky a učitele přibyly další tři moduly pro kariérové poradce na školách, ředitele škol a
„Závěr projektu V... 2. 6. 2015 proběhla Závěrečná konference programu Věda má budoucnost na Akademii věd ČR v Praze. Akademie věd ČR je jednou z významných organizací, které nad programem drží
Kariérní poradenství &... 18. 3. 2016 absolvovali studenti třetího ročníku Střední zemědělské školy v Brandýse n. Labem další setkání programu věnované problematice kariérního poradenství. V rámci setkání se probíralo, jak
Počet škol zapojených ... Po celé České republice se právě rozbíhá čtvrtý ročník (na Slovensku třetí ročník) projektu s názvem Věda má budoucnost, který se dlouhodobě snaží bojovat s negativním trendem klesajícího zájmu