Návštěva sídla Bayer – MSŠCH & Bayer 26. 11. 2015

26. 11. 2015 navštívili žáci 3. ročníku z Masarykovy střední školy chemické pražské sídlo společnosti Bayer. Kromě představení společnosti absolvovali žáci prohlídku prostor s představením jednotlivých oddělení firmy. Dále si povídali s doktorem farmacie o problematice vývoje léků a jejch testování, od manažera komunikace se dozvěděli, co je třeba umět, aby člověk mohl pracovat v nadnárodní společnosti působící v oblasti chemie. Prohlédněte si fotky z akce!

Podobné příspěvky

Den v životě firmy –... Poslední návštěva ve firmě Bayer v roce 2017 se uskutečnila v pátek 15. 12.  Studenty gymnázia Jana Nerudy v Praze nejprve pan Březina, koordinátor projektu za BAYER, seznámil s tím,
Video z červnové konfer... Zajímá vás, jak dopadla prezentace letošních studentských projektů v rámci soutěže Věda očima mladých? Podívejte se na video z červnové konference pořádané na Akademii věd ČR.  
30. 5. 2017 – závěre...
Soutěž Věda očima mla... Soutěž Věda očima mladých vyhrál projekt mykologické analýzy ovzduší, který zpracovaly sestry Michaela a Kateřina Neubergerovy z Gymnázia Jana Nerudy v Praze. Instruktážním videem lidem ukázaly, jak mohou v domácích podmínkách
Úvodní setkání pedago... Ve čtvrtek 2. února proběhne v Mladé Boleslavi úvodní setkání pedagogů zapojených ve čtvrtém ročníku programu Věda má budoucnost v modulech pro učitele matematiky, fyziky, výchovné poradce
29.3. personální blok S... 29. 3. 2017 do společnosti Bayer zavítali studenti Střední odborné školy zdravotnické z Prahy 1. Kromě malého občerstvení jsme pro ně připravili zajímavý program. Studenti si nejprve
Den v životě firmy – ... Ve čtvrtek 7. prosince přijeli studenti druhého ročníku SPŠ Ostrov do Sedleckého Kaolinu, aby se v rámci bloku Den v životě firmy dozvěděli více o této zajímavé
Dvoudenní workshop pro u... Dvoudenní workshop (pro učitele matematiky a fyziky) se koná 17. – 18. 3. 2016 Více informací: ŠA_dvoudenní_workshop_anotace
Závěrečná zpráva ro... Čtvrtý ročník programu Věda má budoucnost skončil. K již vytvořeným modulům pro žáky a učitele přibyly další tři moduly pro kariérové poradce na školách, ředitele škol a
Učitelská soutěž Věd... Učitelé zapojení do vzdělávacího programu Věda má budoucnost soutěžili o nejlepší způsob zatraktivnění přírodovědných a technických předmětů. Zvítězila Iveta Holečková ze základní školy v Čelákovicích se svým projektem, při